tisdag 29 april 2014

Do It Yourself

Eller som jag, inte alls. För det blir liksom aldrig att jag sätter mig och pysslar. Hur mycket jag än vill vara pysslig, det går inte. I fem små minuter kanske. Därför behöver jag 1. väldigt enkla pyssel och 2. någon att pyssla med. Och en bra anledning att ses är ju faktiskt att knyta upp det på en aktivitet, känns som att det faktiskt blir av att man ses då också! Palla äpplen, måla om huset eller ta en fika och pyssla ihop, allt är roligare om man är två. Jag och Linda gjorde ett pysseljobb i trädgården förra sommaren, och nu hittar du inspiration och handfasta tips om hur du gör coasters (som på svenska helt enkelt kallas för underlägg) och på vilka sätt du kan använda såna där broderiringar som du fäster upp tyget i när du ska brodera, ja förutom att spänna upp det och brodera i förstås. Och massor av fler superenkla och helt överkomliga pyssel och tips. Underbara idéer finns i butik här och nu. Här kommer en liten tease. 





3 kommentarer:

  1. Oj vad kul, nu har även jag hittat hit.
    Kramar från din bakåtsträvande Lotta :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hej, och nu är du här!! Kul :-)

      Radera
  2. Nice i hope you will have many post like this
    --------------
    i'm providing thay man hinh xiaomi service, special thay man hinh xiaomi mi4. Contact with me

    SvaraRadera